_

Jeleń skacze we franczyzę

17 Lipca 2015 Franchising.pl

Po wielu miesiącach oczekiwań na dobre lokalizacje, wreszcie z kopyta rusza sieć franczyzowa z logo Biały Jeleń. Najwytrwalsi franczyzobiorcy czekają nawet rok, aby uruchomić stoisko lub sklep tej marki.

Biały Jeleń, marka święcąca triumfy w PRL-u, powraca na rynek odświeżona i z nową, szeroką gamą produktów. Budową jej sieci franczyzowej zajmuje się firma Health Care Cosmetics. Do tej pory działały cztery stoisko własne (w Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Gdańsku) oraz jedno pilotażowe prowadzone przez franczyzobiorcę w Kielcach. Teraz się to zmieni. Od sierpnia ruszają trzy nowe stoiska franczyzowe ? wyspy handlowe we wrocławskiej galerii Arkady i płockiej galerii Wisła oraz sklep w centrum handlowym Niwa w Oświęcimiu.

W sumie mamy podpisanych dziesięć umów na nowe otwarcia, z realizacją w trzecim i czwartym kwartale tego roku

– informuje Przemysław Karwacki, współwłaściciel Health Care Cosmetics. W perspektywie 3-5 lat w planach jest rozbudowa sieci do 50 stoisk.

Czekając na galerie

Biały Jeleń chce otwierać stoiska i samodzielne sklepy tylko w galeriach handlowych.

Kierujemy się przy tym statystykami

– nie ukrywa Przemysław Karwacki.

Sprawdzamy koszyk sprzedaży, ile faktycznie pieniędzy przechodzi przez sklepy w danym centrum handlowym. Dobra galeria pomaga szybciej zbudować wizerunek marki. A my chcemy zakorzenić w świadomości Polaków fakt, że Biały Jeleń to nie tylko szare mydło, ale ponad 160 hypoalergicznych produktów kosmetycznych.

W dobrej galerii o wolną powierzchnię handlową nie jest łatwo. Franczyzobiorcy, którzy zgłaszają się do Health Care Cosmetics, mają już upatrzone lokalizacje, ale z reguły muszą czekać, aż wygaśnie umowa poprzedniego najemcy…

personPrzeczytaj pełen artykuł

personMonika Wojniak-Żyłowska

Franczyzowe stoiska i sklepy marki Biały Jeleń będą otwierane tylko w dobrych galeriach handlowych. Fot. PROFITsystem. Franczyzowe stoiska i sklepy marki Biały Jeleń będą otwierane tylko w dobrych galeriach handlowych. Fot. PROFITsystem.

Aktualności

21 Marca 2015 Własny Biznes Franchising

Biały Jeleń
wraca we franczyzie

Legendarna marka szuka partnerów do otwarć w galeriach handlowych. Na pierwszy ogień idą największe centra w Polsce.

21 Kwietnia 2015 Forbes

Moda
na drogerie

Jednym z najchętniej rozwijanych za pomocą franczyzy biznesów są drogerie. Na tym rynku z niemieckim Rossmannem konkuruje już kilkanaście innych marek jak Biały Jeleń czy Drogerie Polskie. Mając 50-100 tysięcy złotych można się do którejś z nich przyłączyć.