_

Dołącz do nas

Jednostki własne:

  • Warszawa – Centrum Handlowe Blue City
  • Łódź – Manufaktura
  • Poznań – Galeria Malta

Jednostki franczyzowe:

  • Białystok – Galeria Jurowiecka
  • Bydgoszcz – Galeria Pomorska
  • Gdańsk – Galeria Przymorze
  • Kraków – Centrum Handlowe Czyżyny
  • Lublin – Galeria Olimp
  • Ostrów Wielkopolski – Galeria Ostrovia
  • Oświęcim – Galeria Niwa
  • Płock – Galerii Wisła
  • Płock – Centrum Handlowe Atrium Mosty
  • Rybnik – Rybnik Plaza
  • Konin – Centrum Handlowe Ferio
  • Toruń – Centrum Handlowe Atrium Copernicus
  • Warszawa – Atrium Targówek
  • Wrocław – Galeria Arkady
  • Zabrze – M1 Centrum Handlowe Zabrze

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • know-how projektu;
  • projekt wizualizacyjny;
  • sprzedaż partnerowi produktów po cenach, dostępnych jedynie dla członków sieci
  • przygotowanie pierwszego zatowarowania;
  • przygotowanie planu sprzedażowego;
  • szkolenia dla personelu;
  • przyłączenie do zcentralizowanego system sprzedaży;
  • dostęp do bazy danych zapewniającą pełną analizę sprzedaży produktów w sieci;
  • stała opieka ze strony franczyzodawcy;
  • udział w akcjach promocyjnych i marketingowych;
  • wsparcie w bieżącej działalności.

Przewidywana suma inwestycji:

  • 40 tys. zł netto.

Podstawowe wymagania sieci:

  • lokalizacja punktu handlowego w reprezentacyjnej galerii handlowej, w mieście powyżej 100 tysięcy mieszkańców;
  • wyspa handlowa o powierzchni 2,5 x 3,5 m lub lokal o powierzchni do 30 m2;
  • przestrzeganie standardów prowadzenia punktów handlowych zgodnie z podpisaną umową (merchandising, standardy sprzedaży, ubiór personelu, sposób pakowania produktów, itd)
  • współpraca w oparciu o umowę partnerską;
  • realizacja planu sprzedaży;
  • identyfikacja z wartościami spółki;
  • mile widziana wiedza z zakresu branży kosmetycznej.

Formalna procedura przystąpienia do sieci:

  1. Umowa NDA – oświadczenie o zachowaniu poufności wszelkich informacji uzyskanych od Health Care Cosmetics (HCC) zawartych w materiałach i dokumentach otrzymanych od HCC, w szczególności dotyczących warunków umowy partnerskiej, cen oraz kontaktów handlowych udostępnionych przez HCC.
  2. Umowa Partnerska – umowa główna, regulująca zasady współpracy pomiędzy Health Care Cosmetics a Partnerem przystępującym do sieci.
  3. Trójstronne porozumienie – regulujące wykorzystywanie przez Partnera znaku towarowego “Biały Jeleń”. Porozumienie zawarte jest pomiędzy Polleną Ostrzeszów, Health Care Cosmetics a Partnerem.
  4. Trójstronna umowa najmu oprogramowania komputerowego: Subiekt GT podstawowa licencja oprogramowania Subiekt GT licencja oddziałowa do pracy zdalnej
  5. Trójstronna umowa o udostępnienie oprogramowania komputerowego Hosting systemu sprzedaży Subiekt GT na platformie Windows Server – dedykowana chmura dla systemu Insert GT


http://franchising.pl/franczyza/1522/bialy-jelen/